איך לעבוד שעות רבות בישיבה בלי לסבול מכאבים?

29 תגובות

מאיר קליין

24/03/2013

ישיבה לא נכונה גוררת כאבים בגב תחתון

מיכל

25/03/2013

לאחר כרבע שעה ליד המחשב אני מרגישה כאב באיזור הצאור והשכמות- בעיקר צד ימין. לעיתים יש לי הקרנה ליד ימין

נורית

26/03/2013

הקושי שלי הוא כאבים בעורף ובשכמות עקב עבודתי מול המחשב.צפיתי במספר סירטונים שלך אשר נותנים טיפים לבעיות שונות שגורמות לכאבים בגוף. אני מיישמת אותם ומעוניינת לקבל מידע נוסף כיצד לשחרר את הגוף מכאבים.
תודה וחג שמח,
נורית

אורנה בת דוד

27/03/2013

מאיר, תודה על השיתוף.
בעניין הישיבה: אני תמיד ממליצה להתיישב על הכיסא
כאילו שיש לך זנב- עם הישבן מאד לאחור.
זה שם אותך בזוית ישיבה שתומכת באגן ובגב התחתון.
וגם המלצה : מכל התנועות שבמדריך, תתחיל להשתמש בתנועה שבדף 2. אתה יכול גם בישיבה וגם בעמידה, וכמובן - דבר ראשון בבוקר את מס' 1. אשמח שלמוע איך זה עובד עבורך. אורנה

אורנה

27/03/2013

נורית, יש עוד המון לעשות.
כיוון שאני לא יודעת בדיוק מה את מיישמת מהכל,
קשה לי להמליץ על דברים נוספים
אבל אשמח לעשות את זה.
את מוזמנת ליצור איתי קשר: 03-5258633
חג שמח, אורנה

ציפי מדמון

28/03/2013

היי אורנה
תודה על המתנות ,לרוב בישיבה יש לי לחץ כובד ואי נוחות בגב תחתון ותחושת הירדמות וכאב שורף הרגל ימין.
חג שמח
ציפי

אורנה בת דוד

28/03/2013

ציפי שלום
כדבר ראשון אני ממליצה לך עם הקימה בבוקר, אפילו לפני שאת יורדת מהמיטה ,להשתמש בתנועה מדף מס' 1 במדריך: שחרור והארכה של הגב התחתון. כדבר שני: בדף 11, בהמלצות, התנועה של ההתמתחות "כמו חתול". שתי התנועות האלה יגמישו את הגב התחתון להתחלת היום. ייתכן שיתאים לך יותר להפוך את הסדר ביניהן.
במשך יום העבודה, אני מזמינה אותך להשתמש לסרוגין בכל התנועות, ובמיוחד בזו שבדף מס' 2, שאותה את יכולה לעשות גם בישיבה על כסא.

חביבה יונאי

30/03/2013

אני סובלת מכאבי ברכיים (ביחוד בברך ימין).
כשאני יושבת, אני מרגישהכאבים חזקים בירך, כאילו הכסא "חותך" אותי, והכאב מתפשט בכל הרגל, ביחוד בברך.

אורנה בת דוד

31/03/2013

חביבה, תודה ששיתפת.
מבלי לדעת על איזה סוג כסא את יושבת, אני ממליצה לך בנוסף לתרגילים שבעמודים 6 ו-7 שבמדריך שעוסקים בשחרור הרגליים בצורה שמשפיעה ועוזרת גם לברכים,
אני ממליצה לך גם להטות מפעם לפעם את שתי הברכיים לימין ולשמאל בתנועות קטנות מאד ובאיטיות, ולא לשכוח לקחת שאיפה עמוקה תוך כדי...
אורנה

אברהם בן חור

02/04/2013

שלום אורנה
בישיבה ממושכת חש בכאב בגב תחתון.

הדס אבי אור

02/04/2013

היי אורנה, המחושים או אי הנוחות הם בגב אמצעי ותחתון עם הקרנה לעיתים לרגל ימין.

יי אורנה,

שושנה ארנפלד

02/04/2013

שלום אורנה,
לפעמים זה הצואר שכואב לי יותר, לפעמים זה השכמות, לפעמים זה הגב, ולפעמים זה הברכיים.

הלן אלוני

03/04/2013

שלום אורנה,

כאמא לילד נכה C.P. קשה בן 23.5 סעודי לגמרי וכמזכירה שיושבת מול מחשב, מירב הסבל שלי הוא בגב תחתון ובגיד הנשה. אינני זוכרת מתי לא סבלתי מכאבים.

חביבה יונאי

03/04/2013

הקושי הגדול שלי הוא כאבי ברכיים

אורנה בת דוד

03/04/2013

הלן שלום
תנועה 1-"איך לשחרר את הגב התחתון מיד כשקמים בבוקר" ומס' 2-"איך לשחרר את הגב לאורכו" בהחלט תוכלנה להקל עליך. באתר שלי תוכלי למצוא פתרונות נוספים- פרטי האתר ופרטי ההתקשרות איתי נמצאים בדף האחרון של המדריך שאליו נרשמים בטופס למעלה משמאל.
אורנה

מרים דגני

04/04/2013

אני סובלת בעיקר בישיבה ממושכת, הגב כואב וכן הצד השמאלי ומתחילים זרמים במפסעה

רחל ארגמן

12/06/2013

אני סובלת בעיקר מכאבים בברכיים, לוקח לי זמן כאשר אני קמה לעמידה

מיכל

26/07/2013

הצוואר בעיקר. אם זה על יד מחשב אז כתף ימין.

עידית גרינברג

23/11/2013

אני סובלת בעיקר מכאב בישבן לפעמים מחובר לגב תחתון לפעמים לירך

טובה דקל

01/12/2013

אמנם אני לא עובדת בישיבה,אבל יש לי מד פעם כאבים בצוואר ובשכמות.

רחלי פ

01/12/2013

לאחר ישיבה ממושכת הרגליים כואבות עם הקימה ולאחר הליכה של ספר דקות זה משתחרר

חיה ברזל

13/01/2014

היי אורנה יקרה!
תמיד טוב לקבל את התרגילים שלך.
אסבל שלי בישיבה גדול, כיוון שהגב התחתון כואב מאד.
גם הצוואר מודיע על נוכחותו עם הקרנות כואבות לכתף ולאורך יד ימין.
אשמח לזכות בהגרלה, מתי תאריך ההגרלה?

אורנה בת דוד

14/01/2014

חיה יקרה
ההגרלה הסתיימה.
ההזדמנות שעומדת בפנייך כעת היא לרכוש במבצע עד סוף ינואר!
את המדריך לחיים בלי כאבים בפורמט האינטרנטי ולקבל את קבצי הוידאו ישר למחשב שלך. העתיקי לדפדפן שלך את הקישור הזה: http://hamadrich.mypages.co.il/pages/15986
או: כתבי לי בפייסבוק - הכפתור כאן למטה בדף מימין.
או כתבי לי למייל ואשלח לך את הקישור ישירות:
orna@nomorepain.co.il
בהצלחה!

גלי קורן

20/06/2014

גלי קורן,
אחרי ישיבה ממושכת כואב לי הגב התחתון וכן הצוואר

אורנה בת דוד

23/06/2014

הי גלי
במדריך המצורף כמתנה ישנן כמה תנועות שעונות בדיוק על הקושי שלך.
תנועה מס 1 ו-2 במדריך, וגם מס' 4.
במדריך הוידאו האינטרנטי ישנן תנועות נוספות שעונות על הצורך הזה.
אני ממליצה לאמץ תנועה אחת בכל פעם, לתרגל יומיים שלושה, ואז לעבור לתנועה הבאה.
אל תהססי לפנות אלי בכל שאלה למייל : orna@nomorepain.co.il
בהצלחה ובריאות - אורנה

חוה ממן

08/07/2014

הי
כשאני קמה חשה חוסר איזון בין ימין לשמאל בעיקר בשרירי גב תחתתון

אורנה בת דוד

08/07/2014

חוה,
אם כשאת קמה בבוקר, הרי שהתנועה הראשונה שמופיעה במדריך לחיים בלי כאבים לעובדים בישיבה יכולה לאזן לך את זה אפילו לפני שאת יורדת מהמיטה. פשוט עשי את התנועה שלוש פעמים כשהצד הגמיש יותר נמצא למעלה, הסתובבי לצד שני ועשי שוב את התנועה לפחות שש פעמים בצד הזה. זה יעזור להגמיש את הצד הקצר יותר.

רותי

24/10/2014

שלום רב,
הותקפתי על ידי שלבקת חוגרת ביד שנשברה בשרש כף היד ולקחתי ב-crps
אני לא מצליח לקבל עזרה והכאבים מאד מייסרים וכף ידי מתקשחת ודואבת.
כמו״כ יש לי בעיות ברגלים במיוחד בישיבה.
תודה על תמיכתך

רבקה

07/11/2015

כאביםבכף היד עם שימוש במקלדת

תגובות


חובה למלא את כל השדות!


שם

לחיות מצוין בגוף מאוזן © כל הזכויות שמורות